Torsdag

God morgon. Bättre morgon idag verkar det som dock så mår jag illa, verkar som de e värst på morgonen. Aja sitter o tar det lugnt nu och äter frukost. Havregrynsgröt och te. Gjorde lite mer havregrynsgröt än vanligt eftersom jag kanske inte ska äta något sen förutom 2 frukter... :)
Igår gjorde jag situps innan jag somnade och det kändes allt i magen då :) Ska göra det ikväll också! :) Tar inte med mig datorn idag till mamma för de e jobbigt att bära med sig och till jobbet o skit... Så ni får vänta tills i morogn efter middag tills jag skriver något :) Om jag inte tidsinställer ^^
Hoppas ni får en bra dag! Själv vill jag bara krypa ner i sängen just nu... aja måste iväg! Ska gå ner till bussen nu oxå! Gör bra! Tjoho!
puss<3

Kommentarer
Postat av: fight

sv. TACK! men tyvärr var jag sämre igår,.. du kan läsa, men jag spydde iaf upp det igen så det känns bättre även om jag vet att jag inte ska göra det..

2011-07-21 @ 10:27:39
URL: http://fightforglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0