Torsdag 28 juli

Hej!
Kunde varit duktigare igår. Åt pizza och chips o dipp. Blev för mätt... Aja kan inte göra något åt den saken just nu men jag kan försöka jämna ut det idag. Har nämligen ordet fasta fastklistrat i min hjärna... Frågan är om jag klarar det?? Har aldrig gjort det förut... Men om jag försöker att inte äta något så får i se hur jag mår sen...Jag får ju så självklart drick vatten och te (dock med honung i men ändå!)...Ska verkligen försöka men om jag tar en portion havregrynsgröt ikväll eller nått så får jag inte va för hård med tanka på att det är första gången... då klarar jag det nästa gång ist!! :)
Nu dricker jag te... vaknade halv 11. Eller rättare sagt sov ju hos kusin och gick upp tidigt och tog en buss hem och gick sedan o la mig igen o sov till halv 11. Gick ut o solade lite och nu in o dricker te. Ska ut o måla stallet nu tänkte jag. Rida får jag göra ikväll då det inte är lika varmt och jobbigt för hästarna :)
Hoppas ni har det bra sötingar! :)
Väger mig i morgon bitti....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0