Tidig morgon

Vaknade i natt klockan 4 och kunde inte somna om. För mig är ju klockan fortfarande typ 10 på kvällen så hade svårt att somna -.- Aja går upp om en stund. Nu är klockan 5...
La mig hungrig igår. Va ju inte meningen riktigt men vill inte äta för sent på kvällen. Så igår kväll så skakade jag värsta mkt :S Och nu är jag jätte hungrig men orkar inte upp riktigt än.
I kväll kanske en kompis kommer och i morgon ska vi åka till en annan kompis. Som jag saknat dom! :) Det värsta med att träffa dom kommer vell bli maten. Känner att jag inte vill äta onyttigt då det blev en massa sånt i Kanada och jag vill typ "rensa kroppen" eller ni fattar.. det känna typ så o de går ju inte om vi ska äta en massa -.- Men i kväll när hon kommer skulle jag kunna göra en sallad och bara steka kyckling. O ha kebabsås till eller nått, inte världens nyttigaste kanske men de får gå. Sen till godis göttis till ikväll kan jag be pappa köpa toufuglass o jordgubbar :D Det är ju ändå ganska nyttigt :D :D Vet inte alls vad det blir i morgon hos T.
.
Under dagen idag ska jag försöka att inte äta så mkt. Blir havregrynsgröt och te och sen kanske flingor. I morgon kommer det säkert bli mycket mat o då e de så onödigt om det blir det nu idag oxå.
Ska upp o kolla vikten om en stund. Hörs då! Vet inte vad jag trr. Hoppas ju på mindre såklart.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0