Stod emot!

gick ut i köket förut, skulle göra i ordning gröt, hällde upp vatten i kastrull, tog en dl havregryn.
Ångrade mig.
Hällde tbx havren o hällde ut vattnet.
Var inte hungrig.
Drack te ist!
Är inte hungrig nu heller.
Har fått i mig 130 kCal idag
Eller lite till förresten för åt lite knäckebröd...
Men känner mig duktig!
Känner mig stark
känner mig inte alls hungrig
Känner mig...
MOTIVERAD!

Så, 130 kCal it is alltså! Tror aldrig i mitt liv jag ätit så lite på en dag... Känns coolt! :D
I morgon tänkte jag äta såhär:
  • Havregrynsgröt
  • 1 kiwi + nån mer frukt (?)
  • räkmacka på kvällen (inte för mkt majonäs!!) (1 macka!)
  • KANSKE lite kex....
Ska till mamma i morgon och då skulle vi äta räkmacka. Sen kanske vi skulle till stugan om de e fint väder o sitta på balkongen o mysa med mammas kompis o hennes kille med kex o sånt men inte säkert jag orkar följa med... vill inte äta en massa kCal. Jag menar ett kex är ju typ mellan 60-100 kCal! :O Extremt mkt! USCH!! Plus att räkmackan kommer bli tillräckligt! brödet, ägg, majonäs o räkor... hmm vad kan de bli tro?? Men kommer nog hamna på underskott ändå! :)
.
Sitter och målar nu, tre rosor. Det ska bli en tavla till pappas stuga (min stuga höhö^^). Är nöjd än så länge! :D
Hoppas ni alla har det bra finisar!
Pussss<3
Så fucking jävla snygg!!!!!
I morogn ska jag väga mig oxå.... nervös...

Kommentarer
Postat av: Millie

GRYMT BRA JOBBAT! Man ska alltid tänka till några extra gånger innan man sätter igång och gör mat <3

2011-07-29 @ 09:21:52
URL: http://underneathit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0