Söndag kväll

Hejsan!
Idag har det spöregnat så har endast gårr utanför dörren för att ge hästarna mat idag. Suttit inne och kolla på mina extra världar Sagan om ringen och Harry Potter <3 Älskar de filmerna så sjukt mkt och HP böckerna är bara bäst<3
Aja iaf så de har blivit mkt sitta still idag. Ätit som en gris oxå....
  • 2 chokladbollar
  • havregrynsgröt
  • kräm o mjölk
  • kladdkaka
  • tacos
Usch! Har mått illa idag och ändå har jag ätit som en galning! FY så vidrigt!!! BLÄ MÅSTE BLI SMAL NU !!!! Har bara några veckor på mig till jag åker till Grekland och sen är det skola! MÅSTE bli riktigt smal och fin tills dess!
Till veckan ska jag jobba igen så måste ha med mig mat. Vet inte vad jag ska ta med mig i morgon, blir nog 2 mackor för finns inget hemma. Kanske får mat på jobbet om det blir något över efter gamlingarna.  Får se vill inte äta!!! ÅH!!! FUCK! Nu måste jag lägga mig snart o sova. Ska duscha först o sen läsa.
Min vän E fick en hjärnskakning så henne ska jag hälsa på i morgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0