Söndag 3 juni

Heej! :D
Bloggade inte igår eftersom jag var med kompisarna heeela dagen! Vi red och myste! Hade jättekul! Gårdagens in va typ havregrynsgröt, 1 macka o te och glass, kyckling och ris+sallad och kladdkaka o grädde. Låter ganska mkt men de va inte så mkt under dagen. På kvällen/natten var jag gör hungrig men jag åt inget. Och vet ni, egentligen ville jag inte ha kladdkaka o inte en så stor bit som dom gav mig, men ville inte lämna kvar på tallriken heller :/ Aja men senare på kvällen skulle några äta kladdkaka igen men jag stod emot :D YEY för mig! :D HAHA! Den va inte så god ändå så...
Idag så åt jag lite mjölk och cornflakes hos kompis till frukost och sen så tog jag en macka när jag kom hem för va gör hungrig. Sen cyklade jag till farmor, klippte gråset o fick 100 spänn och cyklade hem igen. Eller just det år jordgubskräm o mjölk hos henne oxå. Hon hade plockat jordgubbar och gjort kräm o hon ve hur mkt jag gillar jordgubskräm men kände att jag inte va så sugen men åt ändå. Nu vill jag inte ha så mkt mer mat idag!
Pappa vill göra sill och potatis o sås o de gillar ine jag så mkt så OM han gör de så äter jag MINI o säger att jag fick kräm hos farmor o att jag mår illa. MOAAHAH! O sen hade han köpt glass o jordgubbar oxå - igen! -.-
ÅH!!!! Varför kan jag bara inte få inte-äta eller äta det jag vill lixom! I morogn ska jag till mamma och vi ska grilla för hon och bror fyllde nu i helgen... ska verkligen föröska att inte äta nån efterrätt! :S Brukar ju gå bra.. NOT :(
Aja nu ska jag nog ut och rida! Tar en barbacka tur på pappas häst :D
.
Åh förresten! Förut så åkte pappa o jag o E till några som har fått schäfervalpar och vi ska få en av tikarna :D Det visste jag ju innan men nu fick jag e dem! De va bara 12 dagar o hade inte riktigt öppnat ögonen än! :D Så himla söta va dom! :D Längtar tills de börjar gå o bus :D Så kul hihih :D Vi kommer få den till hösten :D WIII <3
BTW så e min mage ganska fin just nu :D Min kompis E påpekade typ "Men du har ju så jävla snygg mage..." haha kanske inte extremt men den e inte så svullen o tjock nu! Utan ganska platt o fin :D YEY men sen får jag ju mens o då blir den gigantisk :S Plus at igår syntes bröstbenen jättetydligt! :D MEn har ju inte gått ner nått i vikt -.-

Kommentarer
Postat av: A

åh en schäfer<3 Har själv en schäfertik. Super trevliga hundar att träna och äga :)

Låter underbart med hästarna också!

2011-07-03 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0