Söndag 10 juli - Tips tack!?!?!?! :)

Hej på er alla.
Kom hem tidigt i morse och tog några jordgubbar, sen (vilket jag egentligen inte ville) en pralin ur Aladin asken. Farmor bjöd o då ville jag ju inte säga nej...Efteråt kom jag på att jag kunde ha sagt att jag nyss bortat tänderna eller nått... Aja sen drack jag e och åt havregrynsgröt och om en stund ska jag äta lax o broccoli. Har vart ute och ridit o de va gött! :)
.
Under helgen har vi haft det kul och det har blivit lite sött o sånt tyvärr :/ Igår kväll blev det choklad, vet inte hur mkt jag åt men några rader -.- Har inte ätit choklad på jättelänge oså förstörde jag de...Aja har inte blivit proppmätt någon gång under helgen vilket är bra. Men min mage är uppsvullen och om det beror på att jag snart kanske får mens eller maten jag ätit eller nått annat vet jag inte. Jobbigt är det iaf!!
.
BTW, någon som har tips på matlåda som jag kan ta med till jobbet (ska jobba 2 veckor) som lunch. Jag tänkte typ ta kyckling och sallad o gurka typ men vill ha mer förslag o tips...Ska vara nyttigt och inget sött och HELST inte kolhydrater! Tack<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Om du har lite idetorka så gå bra in på arla typ och kolla deras maträtter! Och har du iphone så finns det en app som heter arla köket som du kan ladda ner direkt i mobilen och se där! Där kan man välja olika kategorier och bland annnat "nyttiga" typ, asbra! :D

Kramis

2011-07-10 @ 15:53:05
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ klart man tar en bit ur aladdin asken, min favorit är grädd nougat eller prälnougat:D haha:D



Om du vill ha lite nyttiga maträtter så är tonfisk skitgott, kanske en tonfisksallad?

något jag brukar ha med mig annars är kycklingfärs som jag stekt tillsammans med frysta grönsaker som jag äter med ris och chilisås:D kanongott o vill du inte ha kolhydrater kan du ju bara ta bort riset.



haha så brukar de va för mig med, finns för många favoriter för o välja en xD



åå ska se om jag hittar ngn som kan hjälpa mig då:D



vad har du gjort ikväll?:D

kram

2011-07-10 @ 18:49:31
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: e

heej , råkade radera min andra blogg i misstag , men iallafall , min nya är " onlyair.blogg.se " :) Hih , om nån frågar om vart jag tog vägen kan du ju också säga vidare! ( skickar detta typ till några bloggar läser ) hälsningar gamla witheredflower :D

2011-07-10 @ 21:30:10
URL: http://onlyair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0