onsdag 6 juni

Morgonvikt = 63,3
+ 0,2 kg. Helt okej
.
Är okej med vikten. Åt ju mkt igår på kvällen, klarade mig hela dagen på pyttelite gröt och sen åt jag vanlig mat på kvällen o sen glass jordgubbar o kräm så de va ju lite dumt men som sagt e helt ok med vikten, det kan ju vara vattenvikt o sånt :)
Snart blir det lite havregrynsgröt o sen vid ett tiden ska pappa o jag på middag hos ett par bekanta och jag vill inte! Vill äta lite och nyttigt och något säger mig att om jag går dit kommer det inte att bli lite o nyttigt!! :( Men har inget annat val antar jag. Om jag bara blivit riktigt sjuk..... haha mår faktiskt illa.

Kommentarer
Postat av: B

Det är bara kämpa vidare, vågen visar snart minus :)

Jag kommer nog också liga på plus i morgon :(

Kram

2011-07-06 @ 20:42:12
URL: http://beatafat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0