Onsdag 27 juli

Shit vad dagarna far iväg!! :O Inte kul! Vill ha sommarlov, inte skola!!!!!!!
Aja vaknade o såg att de  va fint väder ute så har epilerat benen nu haha. Behövdes verkligen xD Dock gör de skitont nu-.-
Får se om jag väger mig. MIn mage har varit jättesmal när jag legat under natten! :D Har typ "smalat" in mig och revbenen och höftbenen har vart ännu tydligare.  :D
Senare ska jag till min kusin då ikväll och vi ska laga mat och ha myskväll säkert se film och äta nått gott. Kan ju köra på chips o dipp kanske.... kommer säkert bli choklad oxå men ska försöka att inte ta så mkt!! Vekrligen! Och jag ska försöka att inte äta mycket fram till ikväll. Typ bara havregrynsgröt om jag klarar det. Måste försöka! I värsta fall får jag ta knäckemacka med ägg o kaviar på oxå men de skulle kännas fail!!
Hoppas ni alla får en super dag idag! Ni är grymma de vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0