Morgondagens planering

I morgon ska jag försöka äta såhär:
  • kl halv 7 : havregrynsgröt + te
  • kl 10 : 1 äpple + en smörgås
  • kl 2 : 1 persika + en smörgås
  • kl 18 : lax o broccoli
  • te!!!
Landar på ca: 700-800 kCal in (ca)
Ut (om jag kör crosstrainer i 30 minuter) : -300 kCal (ca)
.
Har bestämt att jag ska gå ner till bussen i morgon. Mycket bättre än att pappa kör mig. Tar bara 15 minuter och då blir jag av med 50 kCal! Sen bränner jag ju lite på jobbet oxå!  Och om jag orkar ska jag träna lite på crosstrainern när jag kommer hem!!! Plus klippa gräset hos farmor haha :)
Usch vill så gärna bli smal nu!!! Måste träna! Ser så många runt mig (på jobbet, i affären osv) som är så smala och fina och då känner jag mig så stor!!!! Vet inet vad jag väger, vågar inte väga mig för nu ska jag snart få mens... måste kämpa med maten och träningen!!!!!
.
Hoppas det kan bli såhär i morgon! Inga överrskningar som jag blir bjuden p åeller så! 7-800 är rätt okej ändå, särskilt när jag går upp så tidigt! Det kanske e lite mer jag vet inte men smörgåsarna men blir inte mer än 1000 iaf och det är huvudsaken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0