Morgondagens planering torsdag

I morgon ska det se ut ungefär såhär:
IN:
  • vakna runt 6
  • äta havregrynsgröt halv 7 + te o KANSKE knäckebröd
  • Jobb mellan 8-4.
  • Äpple kl 10 och nektarin klockan 2 + kopp te (någon gång under dagen)
  • (Vet ej tid) Spagetti och köttfärssås mellan kl 16 och 20 ...
  • Övrigt: 1 kiwi, vattenmelon???
UT:
  • Promenad till bussen 15 minuter
  • Jobba! (försöker gå så mycket som möjligt!)
  • Gå hem från bussen 10-15 minuter
  • Cykla till min kusin och tbx.
  • övningar!
Detta ser bra ut inför i morgon! Har ingen mat att ta med mig till jobbet så får ta med mig två frukter... haha kan ta med mig en morot oxå i för sig om jag kommer ihåg och orkar :) Spelar ingen roll... men blir jag för hungrig får jag dricka vatten och te! Sen skulle det serveras köttsoppa (tror jag det var) till de gamla och blir det något över kanske jag tar lite. Men det spelarju ingen roll :) Tycker att det är lugnt :)
Och om någon frågar på jobbet varför jag inte har mat med mig så säger jag att jag glömde det hemma eller inte hann haha :P
Nu ska jag sova så jag är pigg imorogn! Ska till mamma! Nize!
Godnatt ni alla fina!
BTW: mina bröstben börjar bli tydligare..... :D Hoppas det inte är inbillning... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0