Målat stallet

Har målat ena sidan av stallet röd nu och det tog flera timmar! Var liet jobbigt för blev lite snurrig ibland men beror ju på att jag inte ätit. Lär få blodsockerfall... -.- de har vi i släkten om vi inte äter så blir vi typ svimfärdiga... men ska försöka klara de ändå :) vill bara testa lixom o se hur det är typ :) haha nu dricker jag min andra kopp te för dagen. MUMS! Sen ikväll ska jag antagligen rida och kanske måla fönster i pappas stuga som han bygger.
.
Trots att jag inte ätit så är magen stor :( Inte det största den kan va men ändå FÖR stor! Börjar undra om det är för att jag är fet istället för att den är svullen... jag vet inte :(
Kommer nog inte orka träna något idag... om jag inte rider då. Vi får se! Sen lär det ju bli svårt att somna ikväll :P

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

okej, najs! :) jag ska fortsätta flytta och packa å sånt :)

2011-07-28 @ 16:30:14
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

bara tvärs över korsningen haha, till större :)

2011-07-28 @ 17:29:35
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0