Mål

I höstas vägde jag ca 58 kilo. Då pendlade jag mellan 55 och 59 kilo. Sen tappade jag allt och gick upp till typ 64 kilo. Nu väger jag ca 62 kg. Mitt mål är att först och främst väg 58 kilo igen. Det vill jag göra HELST innan skolan börjar men tror inte jag klarar det. Dock vill jag väga 60 när skolan börjar!!
Sen när jag kommit ner till 58 vill jag säkra mig där en stund, lixom stanna där. Sen vill jag ner till 55. Säkra mig igen. Sen vill jag ner till 53 kilo.
När jag ligger på 53 kilo så får jag se hur jag ser ut om jag vill ner till 50 eller inte. Vill iaf stanna där och inte gå upp!!
Innan året är slut vill jag väga högst 58 kilo. Klarar jag inte det kommer jag äta upp en säl och spy upp den...
Eller nått, kanske en elefant!
Nej men tycker att detta ser bra ut och OM jag klarar det så kommer jag bli så glad! För inte kul att jag gick upp en massa!! :O F*tta att jag gjorde det lixom, då hade det ju inte varit lika långt kvar >.< Stör mig att jag vräkte i mig och gick upp... MEN nu är det bara att ta nya tag! YEYEYE<3
Kämpa and stay strong!!!

Kommentarer
Postat av: aaa

Min plan exakt!!! Vi kan klara det!!

2011-07-29 @ 17:31:34
URL: http://thinlife.webblogg.se/
Postat av: V

Gud vi är typ exakt lika! Jag har också pendlat rätt mycket i vikt särskilt nu i sommar... Men i våras vägde jag faktiskt 58, men mitt största mål är att gå ner till 55. Just nu ligger jag på sextio men ska försöka gå ner till 58 igen. Kämpa på du klarar det! :)

2011-08-19 @ 01:15:04
Postat av: elin

tycker inte att du ska bry dig så mycket om din vikt.

2012-06-23 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0