Lördag 30 juli

Hej!
Hade lite ont i magen i går och fortfarande nu på morgonen. Jobbigt.
Kull att mamma gick ut och gick och väckte mig när hon kom hem! :O Fan jag ville ju med lixom! Ååååh hon bara men vi kan gå nån annan gång.... A jo när jag ska åka iväg till onsdag -.-
Ska snart till mormor och har med mig en hallongrotta. Mamma försökte pruta på mig en slät bulle oxå men naaee inte när E kommer sen o då blir de ju massor! Usch!
Ska dock ta en kiwi till frukost o få fart på magen...
Måste gå o göra mig i ordning snart. Kanske tar en kopp te oxå :)
BTW så e min mage alldeles platt o fin!! :D :D hihihi ska vara försiktig sen så de inte blir för mkt... -.-
Efter kaffet (eller jag dricker inte kaffe) hos momma så ska mamma o jag ut till stugan o bada. Om jag nu vågar hoppa i men sola ska jag göra iaf! BRA då kan jag inte få i mig nån mat heller föräns tacosen! Hhihihihihi O ja de e Kisses kropp men HALLÅ vad hon har blivit snyggt smal!!! Gillar dock inte hennes bomber till tuttar. Tycker dom e fööör stora men magen, armarna o benen e ju gör fina tkr jag :) ^^
pöss!

Kommentarer
Postat av: E

Jag håller med, jag tycker också att kissies kropp är snygg förutom hennes mega tuttar haha.

2011-07-30 @ 11:34:27
URL: http://ceros.blogg.se/
Postat av: aaa

Hjälp mig....

2011-08-01 @ 00:54:28
URL: http://thinlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0