Lördag 23 juli

Morgonvikt = 62,5 kg
.
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Fan vad glad jag är!!!! Har ätit mycket ändå det senaste och jag har gått ner! Min mage är så platt och fin nu!!!! ÅH så kul! Nu ska jag bara fortsätta såhär!! Äta regelbundet, nyttigt och träna! Och inte fö mycket heller såklart! Typ 4 mål om dagen: Havregrynsgröt, 1 frukt, middag och en till frukt. Vissa dagar kan vara ändring men typ så! :D Tjohoooooo!!!!!!!!!!!!!! Väger för mycket än men e glad nu!!!! O nu måste jag äta lite ikväll oxå så det inte blir för mkt fet-mat.... hihihih :D
This rocks!!!

Kommentarer
Postat av: e

oo vad glad jag är för din skull1 :D

2011-07-23 @ 12:56:46
URL: http://onlyair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0