Kommentar... av min mamma!

Visade magen förut för mamma. Hur svullen och GIGANTISK den är nu. Har sagt ett tag att den e svullen o hon har typ: "Nej men så farligt är det inte, jag tänker inte på de osv..." Men nu blev hon tyst och stirrade på den och började känna och trycka på den. jag typ visst är den svullen o hon bara: " Ja. Fast de kanske är fetma" och skrattade och gick iväg. Tänk om hon menade det, eller klart hon gjorde det ät ju sant men inte helt lixom. Usch hon fattar inte hur mkt jag tar åt mig, ur det sårar mig! Eller när nån säger tjockis när jag äter nått. De fattar inte att jag faktiskt blir ledsen! FAN! :(
O mamma o jag skulle till läkaren o beställa tid idag men när ja sa vi skulle gå dit sa hon men du va ju bättre nu några dagar så då kan vi vell avvakta?? MEN NÄR I HELVETE SKA VI DIT DÅ?"?!?!?!!? HAr för fan väntat hur jävla länge som helst på att få göra nått åt illamåendet men de går ju inte över men hon fattar ju inte !!! åH BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!!!!!!!!¨
God natt!!!

Kommentarer
Postat av: e

JAG FATTAR , JAG FÖRSÅR HUR DET KÄNNS. USCH.

2011-07-17 @ 19:42:36
URL: http://onlyair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0