Jobbat idag då...

Nu är jag helt slut! Gamlingarna kör slut på mig haha nej men de har vart rätt kul ändå på jobbet även om det va lite långtråkigt. Fick typ bädda sängar, bre smörgåsar, hänga tvätt, duka fram mat, mata de gamla och plocka undan oså. Sen fick jag ju typ sitta still o vänta... haha men de funkar, får 2800 kr för 10 dagar. Inte jättebra men bättre än inget! :P
Maten har inte gått så bra idag, skriver in/ut sen. Ska snart ha mens o då går det u som det går -.- Men de känns mer än va de e tror jag o de kmr se ut som de e mkt... :P
Så jävla snyggt att gå i bikini och ett kort pösigt linne. men BARA om man är smal! Hur fult är det inte när ett fetto går så lixom... -.-

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som ett bra jobb:D har du långa dagar?

Åå kokos e också gott de håller jag med om:D för mig e de dock oförståeligt hur man kan hata nougat^^

goda matlådor :D potatissallad e gott :D

ÅÅ vad söööta dom måste vara?:D hur ser dom ut? vad ska ni döpa den till?:D

Idag har jag efter jobbet vart vid havet med familjen o käkat glass;:P o sen har jag bara degat vid datan, tagit ett långbad osv:D ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp imorn haha^^

Massa kramar

2011-07-11 @ 21:53:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Althea

Åh, fin bild!



Svar: Har bestämt mig för att fortsätta blogga så jag ska fixa med designen och så i eftermiddag. :)

2011-07-12 @ 06:52:25
URL: http://beautifulcollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0