Hos mami ändrade planer

Förut så åkte jag till stugan o målade panel på loftet (övervåningen). Det håller på att bli så jäävla snyggt där nu! Min pappa e dutti hihi :D
Sen så åkte jag till mamma. Hade inte ätit något förutom gröten och sen lite knäckebröd. Föräns nu. Åt 1 kiwi innan maten. Sen åt jag en tekaka med lite majönäs på, 1 ägg, lite sallad, o en massa räkor! Sen till "efterrätt" åt jag vattenmelon och lite glass.
Tror att jag hamnade under 1000 kalorier idag iaf o det är ju bra. Det dåliga är att jag gick hela dagen på tom mage i princip o åt jättemkt nu... de e ju inte så bra men men.
.
I morgon komemr min kompis hit o ska sova här så vi ska göra tacos till middag. Vid 11 ska jag på elvakaffe hos mormor så då tar jag med en hallongrotta. Sen ska jag försöka att inte äta något föräns jag o E gör Tacos på kvällen. Vet inte mer vad vi ska äta om vi käkar chips eler choklad men ska verkligen försöka äta lite men kommer vell faila som vanligt -.-
Sen på söndag så ska hon och jag o hennes famly åka till Göteborg! :D Stannar till onsdag så då lär de bli en massa vet-mat o sånt! :O ska försöka att vara duktig o vi ska ju trots allt shoppa o gå på Liseberg så de lär ju bli en del förbrännin goxå o sen kommer vi säkert ut o gå oxå! :D Vi ska nämligen bo i deras stuga o då e de så mysigt att ut o gå! :D Men kommer unna mig nån glass osånt... men ska försöka att inte vräka i mig lixom!
Skriver mer sen men i morgon blir det inte mkt o sen kan jag nog inte skriva föräns till onsdag...hoppas bara jag inte går upp i vikt o blir fet -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0