Hatar mens och hormoner och allt!!!!

Shit vilka humörsvängningar jag har! INTE kul! Inte alls! Blev arg o ledsen och trött o stressad förut så slängde mobulen i väggen och nästan började gråta... sen så va jag normal och de läskiga e att det känns som att jag står berdvid mig själv och ser på medan jag gör saker jag inte borde eller vill... jag menar den "klara" halvan av hjärnan sa ju åt den andra att det va fel att skrika och att jag inte ska kasta iväg mobilen... Så knäppt!
Och idag har maten vart ett helvete! Fy fan! Mår så illa det är så äckligt! Försökte spy förut för att jag mådde så illa för jag fick panik men kom ingenting. Försökte bara två gånger för jag e rädd för att spy, hatar det men jag mådde så illa! Usch! Efter jobbet (och på jobbet) var jag så äckligt sugen på nått sött, helst nån kaka eller bulle eller tårta! Helt sjukt! När ja va o handla med mamma köpt jag glass och hon köpte två chokladbitae och jag va som en knarkare som inte fått knark på länge som äntligen hittar lite, så desperat kände jag mig. Hemskt var det! Jag visste ju att jag inte borde äta men ändå åt jag! Choklad och glass!!! USCH! O allt är mensen fel! Har inte fått den än men får snart det känner jag .. magen är så svullen och plus alla dessa känslor och suget efter sött och tänket att jag borde äta normalt... Men vill faktiskt inte! Mår DÅLIGT av allt! BLÄÄÄÄ!!!!!!!! HATAR att jag blir sån här när jag ska ha mens! :S :(((
Har ätit detta iaf idag:
  • kl halv 7 : havregrynsgröt + te
  • kl 10 : 2 mackor med skinka och gurka och ett äpple
  • kl 2 : en tallrik bondsoppa + ett äpple
  • halv 5 : choklad och glass
  • Chokladbollssmet
  • kl 9 : knäckemacka med ägg och kaviar + en chokladboll + te
FY! Mår jätteilla nu, ligger i sängen och ska sova. Vill helst glömma denna dag! Ska verkligen bättra mig nu igen. Bli duktig som jag va förra veckan då jag inte hade detta dumma suget och dumma tänket! I morogn skippar jag nog gröten till frukost, tar bara te. Sen en frukt vid tio och runt tolb borde jag kunna äta antingen macka eller lite mat som jag tar med. För sen när jag åker hem kommer E va på bussen och följer med mig hem. Vi ska göra tacos och så. Får se hur det blir. Blir vell chokladbolarna till efterrätt men hade i för lite havregryn så de blev mjuka o inte så extremt goda utan helt ok... vet inte hur jag gör i morgon mennu ska jag sova och jag vågar inte räkna på hur många kalorier jag fått i mig idag! ÅNGEST!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: c

men du kan rätta till det imorgon, då är det en ny dag!

2011-07-15 @ 00:07:27
URL: http://dreamingforawhile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0