Fredag!

Slutade jobbet tidigare och jag är så trött och ont i huvudet!
Igår så gick det ganska bra tycker jag, åt:
havregrynsgröt
1 persika
1 äpple + lite vaniljsås
2 skorpor o 1 kiwi
spagetti och köttfärsås
vindruvor o vattenmelon
.
Ni får tänka på att jag gick upp klockan 6 på morgonen och spagettin och det år jag klockan 7 på kvällen så det vart inte så mkt ändå! :) Promenerade och gjorde situps oxå!
Idag har jag promenerat till bussen i morse och på jobbet och en bit på hemvägen men då kom grannen och frågade om jag ville ha skjuts så åkte med. Visar mitt in/ut idag senare! Men jag köpte ingen glass på cafét här nere som jag planerat hela veckan att jag ska unna mig. Tur va vell det för åt lite blåbärspaj på jobbet osm vi bakat och sen ska en kompis komma i morgon och då vill jag ju inte äta mer idag! Plus att jag mår så illa just nu!
Nu är jag trött, huvudvärk, illamående och allmänt seg o trött i kroppen. Men funderar på att träna lite ändå snart. Det dumma är att jag inte vill bli svettig haha för jag orkar inte duscha haha men får se! Vill vara smal och vacker!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja precis. usch vad jag hatar färdigmat.

2011-07-22 @ 18:01:05
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0