Dagens in/ut

IN:
  • kl 7 : havregrynsgröt + te = 130 kCal
  • kl 10 : 1 äpple = 50 kCal
  • kl halv 2 : en klick mos och en halv leverbiff (inte så god...) = vet ej??? vart pulvermos
  • kl halv 3 : 1 persika = 50 kCal (?)
  • kl halv 4 : 1 macka = 100 kCal
  • kl 6 : 3 pannkakor med glass och sylt
UT:
  • Promenad till bussen = -50
  • jobbat (gått mycket idag)
  • gått och klippt gräs och sånt!
  • Crosstrainer 30 minuter = -200 kCal (vet ej exakt för visaren va trasig...)
Usch! Känner mig så fet just nu! magen är ett fläskberg! :( Failade ju eftersom jag åt pannkakor men de va farmor som bjöd o kunde ju inte säga nej! Så dumt! Blev säkert en massa kalorier där... Men har inte ätit den andra mackan jag tog med till jobbet. Va inte så hungrig på jobbet idag så åt ju bara en frukt på hela förmiddagen och sen blev jag mera sugen o då åt jag den andra frukten och mackan... Det va lite onödigt.
Aja vet inte om jag ska äta något mer, tror inte det! Är mätt så ska nog bara dricka te!
Nu ska jag ut till hästarna och mocka och ge dom och det är ju lite förbrännig. Sen ska jag göra lite situps oxå....
skriver sen<3

Kommentarer
Postat av: camilla

åå älskar pulvermos:D mkt godare än hemmagjort xD



aa de e jag o min syster:D



tycker du de e kul o träna eller gör du de endast för förränning? menar absolut inget illa med frågan undrar bara :) för jag vet mot slutet när jag tränade var de bara tvång o inget roligt alls, jag hatade de o måddee kasst, de vara roligt :)



nej hallonsylt ska det vara :D haha



jag jobbar på posten nu i sommar :D

Hoppas du har de ra hos hästarna :)

kram

2011-07-20 @ 20:22:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: e

sv: jaaaa exakt , MEN DU ÄR INTE FET , jag ser ju detpå bilderna <3.

2011-07-20 @ 20:41:07
URL: http://onlyair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0