Dagens in/ut

Märker att jag snart ska ha mens eftersom mitt begär av mat blir större... (kan man säga så..?? haha) aja ni fattar xD Hungrigare, kan inte stå emot, tänker helt andra tankar, bryr mig inte, vill ätq bröd osv osv! JOBBIGT! Men jag försöker att inte överäta iaf som jag gjorde förr o det är bra! Har typ ätit såhär:
  • Havregrynsgröt
  • lax, potatissallad och sallad
  • Persika
  • 2 mackor
  • persika
  • knäckebröd med ägg o kaviar
Sen har jag druckit 5 koppar te med xD Men om man tänker på att jag har varit vaken sen klockan 6 i morse till halv elva så e de inte så mkt ändå... Ändå för mkt men som sagt kommer jag få mens snart så de e därför. Och jag vågar heller inte väga mig för de :S
Men jag bränner allt lite på jobbet då jag går och hämtar saker och NÄSTAN rör mig hela tiden.... sitter ju stilla ganska mkt oxå :/ Men promenerar ju till och från ibland med :)
I mroogn tar jag med mig en tonfisk och kräftskärtssallad och frukt. Funderar på en macka oxå som lite lunch och sen salladen senare för brukar bli så hungrig och det är ju bättre att äta lite och oftare. Ni ska se gamlingarna äter typ varannan timme haha så söta e dom :D
Nej men får se om jag kommer ihåg och vilket humör jag e på i morgon :)
Igår så började jag ju med laktosfria produkter och de e gott! Dock hade de inte laktosmjölk på jobbet så tog en skvätt i tet. De va inte mkt men så dumt egentligen ju -.- Får vell dricka utan även om det inte är lika gott.
Nu måste jag sova!! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: camilla

lir du verkligen mätt utav det där? ja menar de du ätit under en dag är mindre än vad jag ätit fram till lunch:O:O



hoppas du sov gött?:D

jag ska nog också käka tonfisk på burk sen haha:)

har det vart lika skoj idag? vad får du göra?:D

kram

2011-07-13 @ 15:56:59
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0