Dagens in och ut

IN:
  • Havregrynsgröt + te 0 130 kCal
  • lax, broccoli ägg = 250 kCal
  • te
  • Havregrynsgröt + te = 130 kCal
Sammanlagt = 510 kCal
.
UT:
Rida två hästar, mocka osv osv
.
Nöjd med intaget men jag måste försöka börja träna igen! Damn! Men trots att det inte vart så mkt mat så känner jag mig jättefet :(( Usch!
Och i morogn kommer jag åka till min kompis T och sova där i 2 nätter. Är rädd att det kommer bjudas på en massa onyttigheter och fet mat och att jag kommer äta för mkt! Jag har ju så svårt att säga nej när det står framför mig... Går bra när maten inte finns.... Fan det som börjat gå så bra! Men FAN heller jag ska inte äta mkt!!!!!!! MÅSTE KLARA DET! Ska se det som ett test... måste kunna äta lite mat! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja choklad är verkligen så gott!:P Älskar marabou daim choklad!hihi ;)



Okej, vad skönt att du kan bestämma själv litegrann! Hos mig äter vi middag varje dag tillsammans, hatar det när man inte kan bestämma själv, skulle verkligen vilja bo i en egen lägenhet! För mig är det enklare när man går i skolan, då äter jag bara sallad i skolan och sen när det är aktiviteter eller bara kommer hem sent från skolan brukar jag ofta slippa äta tillsammans med dom och kan därmed göra lite mer som jag vill :P

2011-07-07 @ 22:25:43
URL: http://mindsick.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Men eller hur:O då skulle jag leva på choklad ;)haha



Menar du hur jag gör när jag slipper äta med dom? Jag brukar då typ lägga upp maten de har ätit, värma och sedan ta med upp på mitt rum.. där kletar jag av allt på ett papper som jag slänger sen.. sen brukar jag ta det jag vill ha, om det bara är frukt eller något sådant lite senare. Jag måste ju visa att jag "äter" så att de åtminstone tror det..

2011-07-07 @ 23:21:53
URL: http://mindsick.blogg.se/
Postat av: beata

det ser bra ut :)

skulle också vilja kunna njuta av lite havregrynsgröt!

Kram

2011-07-08 @ 01:22:38
URL: http://beatafat.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ men klart du ska äta gott hos din kompis:) om du tänker efter vad spelar några dagar för roll? och förresten e maten, godis osv till för att ätas haha :D vad är din absoluta favoriträtt?:D om du inte ska tänka på nyttigt osv?:)



ÅÅ jag vill också se, jag har sett säsong 5 men letar efter någon som har 6 och 7 säsongen haha:P



Massa kramar

2011-07-08 @ 06:45:31
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0