Dagens in

  • Havregrynsgröt runt halv 7
  • 1 persika runt 10
  • tonfisk-och kräftskärtssallad runt halv 2 typ
  • skål med flingor typ klockan 5
  • 2 mackor med ägg och kaviar runt 8 + te
Idag har jag ätit VÄLDIGT regelbundet typ 3 timmar emellan även om persikan inte är mkt mat men de räckte ju iaf :) Tycker att detta var skönt att äta lite och oftare! Måste börja göra så assa! Så bra när jag går upp tidigt haha :) I morogn tar jag med smörgås och lite pasta gratäng + sallad till jobbet. Sen vet jag inte vad jag ska äta på eftermiddagen/kvällen. Får se på det. Har iaf kul på jobbet :)
Nu är jag trött och ska sova! Bloggen blir inte så kul nu när jag jobbar men är ju borta hela dagarna och när jag kommer hem har jag fullt upp med att rida och städa och göra mat o allt sånt! :)
Puss<3
Förresten så vägde jag mig nu på kvällen och jag vägde 63,4 kg. Vet inte vad jag ska säga... blev nästan glad för trodde mer men samtidigt ledsen för att det är så mkt men med tanke på att det är kvällsvikt så e de vell okej plus att jag ska ha mens o då kan man ju gå upp en massa :O Men jag tänkte om jag fortsätter att äta var tredje timme ungefär och försöker att undvika sötsaker på veckodagarna och gärna helger också och tränar då och då så kommer jag vell må som bäst eller? :P Vi får se. Min hjärna ändrar ju tankesätt och vilja HELA tiden -.-
Stay strong

Kommentarer
Postat av: camilla

Jösses jag tycker du äter jätte lite, förlåt om jag tjatar hehe men vill bara att du ska må bra :)

innan kl var 14 igåe hade jag ätit: 1 tallrik fil med flingor, 2 knäckebröd, 1 paket keso, 2 mjuka mackors samt en lunchlåda med couscous o köttfärs:O och då åt jag bra mkt mer sen på kvällen o eftermiddagen^^ + mina 2 näringsdrycker hehe.

åt förresten tonfisk till middag igår :D



Haha asså:P sover de ofta? xD finns de ingen av dem du kan sitta o snacka med då haha?

Ska du göra ngt kul efter jobbet idag?:D

kramar

2011-07-14 @ 06:36:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Danni.

vad jobbar du med?c:

2011-07-19 @ 00:41:41
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0