Dagens

Åt mer än jag tänkt men ändå för lite så det är ju bra.
  • Frukost runt 11 : havregrynsgröt + te
  • Middag kl 4 halv 5 (?) : linssoppa (inte så mkt) + te + knäckemacka
  • Kvällsmat halv 10 : 2 mackor med 1 ägg o kaviar + 2 koppar te
sen ut så har jag målat stallet och ridit. Skulle ha tränat men orkade inte. Övningskörde dock och det gick bra! :D Har inte kört mkt alls och fick köra till stället där valparna är och de e ju ett par mil. Körde en skogsväg och sen en mindra asfalterad väg plus att jag korsade stora vägen och körde några meter på den! Mötte även bilar och backade och allt sånt! :D Riktigt stolt haha :D hihi Lär vell få körkort jag med nån gång! :)
Nu ligger jag i sängen och skriver storys! KUL!
I morgon ska jag till mi nkusin och ha myskväll på kvällen. Ska inte äta mkt under dage så jag kan få unna mig lite mer på kvällen. Beror när jag går upp men äter nog havregrynsgröt och en knäckemacka med ägg o kaviar på i morgon fram tills hon och jag ska mysa. Kommer bli ganska bra tror jag. Sen ska jag rida och promenera ner till bussen så får lite motion! :)
puss<3

Kommentarer
Postat av: Millie

haha. Idag ska bli en bra dag!

2011-07-27 @ 08:44:40
URL: http://underneathit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0