8.20 Dagens planer

Såg på "The Last Song" i sängen förut och grinade jätte mkt :( Så fin film! Har inte sovit sen klockan 4 i natt men känner mig pigg. Inte ätit något förutom druckit en kopp te. Nu ska jag ut o ge hästarna frukost och sedan ska jag städa eftersom E kommer sen :D
Idag fyller mamma år. Grattis på henne<3
Lyssnar på en massa nice musik och sjunger o spelar piano. ÄLSKAR MUSIK!!! ;)
Hoppas jag inte äter så mkt idag!! Kommer inte äta på ett par timmar iaf! Är svårare när man e vaken så länge att inte äta. Enklare när man sover till typ 12 haha eller som igår 2 -.- fast de gillar jag inte.
.
Dagens planer:
  • Städa
  • se på film och äta frukost: havregrynsgröt och te
  • rida och greja i stallet
  • Träna (om jag hinner)
  • Duscha
  • städa och laga mat
  • va med E<3
Kommer säkert bli något efter frukosten på lunchen men de blir något litet.

Kommentarer
Postat av: Twiggy

men du måste ju äta ordentligt för att orka sötnos. Vet inte hur många gånger jag tjatar om detta.



Var rädd om dej!

2011-07-01 @ 10:08:28
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: hanna

bara det att jag vet inte om jag vill kämpa

2011-07-01 @ 11:07:48
URL: http://www.vittpasvart.se
Postat av: Twiggy

Förlåt att jag alltid tjatar;) är bara rädd om dej och alla andra.



Hoppas att du får en bra dag.

2011-07-01 @ 12:03:34
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: mindsick

Visst är den fimlen bra!:)



Ja, håller med om att det är enklare när man sover länge, slipper kämpa emot en massa mat. Men man vill ju ändå inte sova bort hela sommarlovet nu.. :P

2011-07-01 @ 13:56:39
URL: http://mindsick.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ den filmen e sååå bra :D

Haha du e uppe tidigt ser jag:P

Låter som en fantastisk resa :D jag måste bara fråga hur maten är där?:P man hör ju så mkt olika om maten där borta:P typ mega portioner osv ^^



åå tråkigt när de blir så men försåtr exakt hur du menar med att bägaren rinner över. hoppas de löser sig iaf :)



de går bra :) hade gått upp 7hg sist jag var där :) fast de va på typ 2-3 veckor :) men va lite orolig för o tappa vikt när jag började jobba men d hade jag inte så de e jag glad över :D

Åå vad är de för jobb?:D skönt att ha ngt iaf:D

Nähä vart i grekland ska du? jag o min syrra funderar på att ta en sista minuten till grekland när hon börjar skolan o jag slutar jobba :D

Jag ska arbtea hela sommaren annars har jag inte så många planer faktiskt :)

kramis<3

2011-07-01 @ 18:49:23
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0