5 juni

God morgon!
Åkte med mamma när hon skulle till jobbet och nu sitter jag vid  datan framför tvn... Mår illa och har inte ätit något men funderar på att ta te och kolla på film. Så mysigt! Och vädret tillåter ju att sitta inne :) Senare ska jag dock rida och så! :D
Väger mig inte idag! Det får vänta till i morgon!
Idag vill jag egentligen inte äta middag egentligen om jag inte får äta det jag vill. O nu sa pappa att han ville göra böngryta... ÅH SÅ TYISKT! Vill inte! Kan ju glömma bort de... hahaha ^^
Nu ska jag bli liten igen och kolla på lilla sjöjungsfrun! Längesen jag kollade på den och ska kolla 2an oxå! hihi ÄSLAKR diesney filmer! Favoriten e nog skönheten och odjuret. Men gillar också typSvanprinsessan och Hercules. Haha jag e 17 år (snart) och Älskar diesney...MEEEn jag bryr mig inte! :D
Jag äslskar också höft knotor<3

Kommentarer
Postat av: Peaches

ÅÅh, vad sugen jag blev på lilla sjöjungfrun nu! Ska ladda ner den :D

2011-07-05 @ 08:21:59
URL: http://peachyrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0