Veckans planer

Update: Har kört lite zumba nu! Skönt!!
.
Veckans planer:
  • Träna- måndag - crosstrainer, tisdag - promenad och zumba, onsdag - crosstrainer + rida, Torsdag - crosstrainer eller zumba, fredag - (friluftsdag med skolan- åka längd skidor), lördag - ?, Söndag - zumba eller crosstrainer eller promenad
  • Inte äta något sött alls måndag - torsdag
  • Inte äta mycket under dagarna men regelbundet, måndag - torsdgag
  • Äta nyttigt!!
  • Unna mig något på fredag (tror jag ska vara med kompis och ha filmkväll)
  • Lördag KANSKE jag får äta något sött
  • Inget sött på söndag
  • Fredag, lördag och söndag FÅR jag äta mycket mat OBS! så mycket nyttigt som möjligt!!!
  • Sova mycket!!!!
Tror detta blir bra för veckan! Ska hålla mig till detta och vara lika duktig som denna veckan (fast bättre träning då och inte så mycket sött på helgen)
Nu ska jag snart sova! Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

bra planering :)<3

2011-01-30 @ 23:02:36
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: anorexicmonster

sv: ja, inte kul att må illa =/

2011-01-31 @ 00:04:32
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0