Vanlig mat dag

Har som sagt ätit mycket idag. Typ vanligt som jag gjorde förr. Orkade inte bry mig. Men nu efteråt så tycker jag att jag känne rmig för mätt, för full, för fet... hmmm??!?!?! fasen aja men jag kan ju äta MINDRE mat. Behöver inte äta så mkt.
Tog en macka nu och två glas oboy. TVÅ stycken. Mår illa och har ont i magen nu :/
Och ingen träning blir det idag heller för måste plugga och städa -.-
I morgon kommer det inte heller gå bra eftersom jag ska va med mina tre bästa vänner och vi ska göra pizza och kladdkaka och köpa godis och en massa gott :)
Ska inte äta mer idag så att det är "okej" att käka allt det i morgon, eller jag så att jag inte behöver känna den jobbiga känslan i magen när jag fått för mkt fett, socker och mat...
.
Måste plugga nu! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lith

kompensera kompensera.. ;)

2011-01-20 @ 22:31:49
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas det :|

2011-01-20 @ 22:57:40
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0