Underbar kväll/natt igår

Ja, jag hade det verkligen så himla roligt! Vaknade igår klockan tolv, käkade flingor till frukost plus ett kokt ägg. Sedan tog jag en smörgås med julskinka på innan jag for.
Åkte till min kompis vid 4 tiden ungefär och hälsade på alla människor som var där (det var väldigt många höhö, typ halva hennes släkt, allt ifrån fastrar, mostrar, småbarn och syskon och ännu fler) och sen tog vi det typ bara lugnt, snackade och gjorde i ordning oss. Sedan så käkade vi och dansade jättemycket. Vi dansade typ hela kvällen och min kompis släkt är så himla härliga för ALLA är uppe och dansar och sjunger och håller igång. Så sköna människor!
Lyckades att inte äta för mycket mat. Blev mätt på en portin och det var bra. Sen blev det lite godis under kvällen, dock ganska mycket cola, sen 2 stycken powerking. Men vi dansade ju så mycket så gick nog jämt ut :D Orkade inte bry mig. Hade bara så himla kul! :D
.
Vi somnade kanske runt 6/7 i morse och sov till ungefär 12. Kl ett tog jag tre SMÅ (dom var verkligen jättesmå) tekakor, två skinkskivor och en kopp te med LITE socker i. Blev sådär lagom, skönt mätt. Sen på väg hem så köpte pappa en magnum mandel glass till mig. Åt inte riktigt upp hela.
Har inte ätit nått sen dess och jag har promenerat till stallet. Eller ja jag skuttade och dansade och var bara så sprudlande full av energi! :D hihi sen så gjorde jag i ordning i stallet och gick hem igen och jag gick ju fort.
Har inte ätit något mer idag men ska snart käka middag. Blir en lax bit och pasta. Gott. Sen blir det nog inget mer för idag förutom te.
Ha en fin dag allihopa kraam på er era finisar och tack för era fina kommentarer! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som du hade en kanondag igår :D

2011-01-01 @ 18:48:01
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: e

sv: japp vi får hoppas så :)

2011-01-01 @ 20:53:15
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: e

sv(igen:D): jaa , jag ska göra så .. tänker inte väga mig varenda dag längre :) kämpa på! :)

2011-01-01 @ 20:54:22
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0