Tisdag 4 jan

God morgon!
Eller ja trött morgon för min del. Hade satt klockan på 9 men låg och drog mig till kvart i 10. Gick upp och vägde mig men visade inget bra resultat så jag har bestämt mig för att väga mig en gång i veckan istället för flera gånger i veckan. Tror att det blir bättre.
.
Gick upp till stallet och gjorde i ordning där och gick sedan hem. Nu ska jag duscha och sen äta lite frukost. Men jag mår så himla illa! Är inte direkt sugen på något men måste få i mig något för jag ska åka till min kompis sen. Blir kul att träffa henne. I kväll drar jag till mamma och då ska jag inte äta mycket det kan jag lova!
Måste skärpa mig nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neh det är det inte sötis <3

2011-01-04 @ 11:41:52
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Alice

Nej det är bättre att väga sig en gång i veckan, eller helst en gång i månaden, egentligen kan siffror ljuga rätt mycket!

2011-01-04 @ 12:56:40
URL: http://aliceattack.blogg.se/
Postat av: camilla

Aa precis blev väl sjuk i början av september förra året så har ju gått lite mer än ett år :/ men jag började på behandling i mitten av november så nu kämpar jag för att bli frisk ja :D

Du anar inte vad underbart det är att faktiskt tillåta sig själv att äta igen :D Jag älskar mat hihi.



Haha okey du känner ju din kropp bäst :) men tyckte dina luncher såg aningen småå ut :P men som sagt du vet ju vad som funkar bäst på dig :) får du hetsningar och sådant någongång? innan jag brjade behandling kunde jag få det ibland och kunde då sätta i mig typ en hel limpa med massa smör osv :/ eller flera kg godis på en och samma gång. Huuuu



2011-01-04 @ 13:34:23
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

SV: Ja det är det! Har testat nu ikväll och det var skitkul men jobbigt.. :D

2011-01-04 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0