Tisdag 18 jan

Har ätit frukost och känner mig fet. Blev havregrynsgröt, ett ägg och en kiwi. Var tvungen att ta en kiwi för magens skull men ägget hade jag ju kunnat skippat. Åh IDIOT!!!
Aja ska göra mig i ordning och sen ska jag promenera till bussen. Ska gå snabbt och förbränna!!!
I skolan bjuds det på spagetti och köttfärssås, vet inte hur många kCal det kmr bli men ska fasen inte äta mkt!!! Sen sa mamma att hon skulle laga nått men jag sa att jag skulle äta i skolan så kommer bara ta något liten, typ te och en halv grapefrukt.
ÅH JAG SUGER PÅ DETTTA!!!!! :( Vägde mig i morse och det har fasen inte hänt ett jävla piss!?!?!?!?!?!?!?! :( :O
Nu ska jag inte äta mkt alls tills fredag! PUNKT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0