Plans for tomorrow

  • Gå upp och åka med syster till pappa
  • käka frukost (antingen en portion havregrynsgröt eller en halv)
  • Gå till stallet, rida, stallarbete osv...
  • Äta andra halvan av havregrynsgröt portionen (laga ny alltså haha, lät lite dumt...) om jag bara åt halva till frukost.
  • Beroende på vad klockan är och hur jag känner mig (hungrig eller inte) så kanske jag tar en apelsin till havregrynsgröten nr 2. Jag kanske tar den ett par timmar senare.
  • Städa
  • Träna minst 30 minuter på crosstrainern!
  • Laga mat
  • Äta maten, sk göra kyckling och blanda i tacokrydda och cremefraiche och skivad paprika och koka upp då. Sen lägger man det i den röran i sånt där öppet bröd (ciabata?) Har aldrig gjort det själv och har inget recept men ska testa mig fram höhö ^^
  • Dricka en massa vatten!!!!!! :D <3 och te om pappa har köpt...
Ungefär så ser min dag ut i morgon. Ska dela upp gröten så att jag inte blir så himla mätt och så behöver jag inte vänta så länge på nästa måltid och det behöver inte bli så mycket mat! Apelsinen tar jag till gröten eller som ett mellis :)
.
BTW, tror jag druckit MINST 1 liter vatten... tror jag är uppe i två! :D
Eller vad sjutton! Har ingen aning om hur mycket jag druckit haha men har iaf druckit väldigt mycket! Har druckit i princip HELA dagen och har sprungit på toa o lättat på trycket titt som tätt. ^^
Vi hörs i morgon!!!<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Kyckling <3



Igår var jag på bio och såg svinalängorna sen när jag kom hem låg jag och kikade på OC hela kvällen haha :D



Idag ska jag iväg med en kompis hihi :D ska bli jätteskoj :D



Hoppas du får en bra dag :)måste du vara istället varje dag?



Puss

2011-01-29 @ 07:47:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0