Planer för i morgon

Har kommit på att om jag planerar min kommande dag så har jag lite att gå på och då känns det bättre och jag gör det jag ska! Som träningen. Om jag bestämmer flera dagar innan att jag SKA träna så gör jag det. Om mamma frågar typ 5 minuter innan om jag vill ta en promenad så blir det att jag typ inte orkar och så. Så tänkte jag att jga skriver upp det här i bloggen och då ska jag FASEN hålla det oxå! :D
.
Så i morgon ser det ut såhär:
  • Gå upp runt 8 halv 9
  • Träna Zumba 40 - 60 minuter
  • Duscha
  • äta frukost
  • göra mig i ordning mig för skolan
  • Promenera till skolan
  • åka buss hem efter skolan
  • Träna crosstrainer i 40 minuter
  • Till stallet och mocka osv
  • Äta något
Ser bra ut. Börjar skolan klockan ett och går till 4 så blir ingen lunch på skolan. Äter något litet när jag kommer hem efteråt så kommer förhoppningsvis gå bra i morgon! Plus att jag kommer träna mycket :D Och det är ju extra bra att träna på morgonen innan frukost ;) Känns gör bra hihi Är fasen taggad inför i morgon!
Ska fråga om sommarjobb också så det får man ju hoppas att man får :)
.
Godnatt på er era fina<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR DU HÄR NU? snälla säg att du är här nu??? om du e här så adda min msn. ja skrev i e-post fältet...puss:(

2011-01-16 @ 23:29:23
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha gött :D



Okey joo jag har haft en bra helg :D har arbetat lite i en kiosk på lördage och igår var vi på kalas, dock gick ju inte det som jag ville men.. aja lika bra att försökasläppa det :)



Hoppas din dag blir kul idag, ser ut som du har en massa planer haha :P :D har du lång dag i skolan?:P



Kramar

2011-01-17 @ 08:41:15
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Alice

Var ska du sommarjobba?=)

2011-01-17 @ 08:59:18
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0