Onsdag 5 jan

Hejsan!
Bloggade inte igår på grund av att jag var hos min kompis. Var meningen att jag skulle åka hem men sov istället över hos min andra kompis som bor i närheten där jag va hos första kompisen. Haha aja ni fatta va? xD
Har sovit en timma i natt så är ganska trött. Maten gick inte så bra igår käkade frukost och sen jättemycket till middag och sen 100 g choklad och sen tårta på kvällen (dock en väldigt liten bit). Blev några små smörgåsar också och sen mitt i natten typ klockan 4 käkade jag cornflakes och mjölk med lite socker på. Blev även lite cola och en powerking.
.
I morse, eller vid halv ett när jag steg upp (somnade vid 8 i morse och vaknade typ 9 men låg kvar i sängen och väntade på kompisen) så käkade jag två skålar med cornflakes och mjölk och en liten tekaka (pytteliten haha). Har inte ätit någon sen dess men har rört på mig ganska mycket. Bra det!

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha nää de räknas nog inte som hets skulle jag tro:P men det är jobbigt när man typ inte kan kontrollera sig själv. men nu har det slutat för mig sen jag började äta regelbundet :D



Vad kul du verkar ha haft hos din kompis, du måste vara rejält trött nu då? :P haha



Ska du göra något skoj ikväll eller bara soooova?:P

2011-01-05 @ 17:51:06
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0