Onsdag 12 jan

Hej!
Är svin trött! Vill bara sova, men måste göra mig i ordning och snart gå till bussen. Har ätit Havregrynsgröt men får iaf en promenad till bussen snart.
Har bara en lektion idag (plus pianolektion) så kommer hem lite efter 12. Skönt! Får promenad från skolan till musikskolan och sen hem till mamma. Super! Skippar även lunchen i skolan och äter något LITET hemma ist. Mamma ska göra pasta ost-och skinksås i eftermiddag och vill INTE äta för mkt under dagen då!!
Tänkte också träna Zumba när jag kommer hem.
Sen måste jag också packa inför morgondagens avfärd.
.
Så ser min dag ut. Känns bra att planera upp dagen lite så att jag har ett schema att följa. Gillar scheman :)
Stay strong!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0