Mycket maaat :/

Är hemma nu. Åkte till min kompis efter skolan och käkade där (pappa jobbar i närheten där hon bor så åkte med han hem. Skulle ju egentligen äta hemma men då hade dom gjort extra till  mig (glutenfritt) och då  kunde jag ju inte säga nej) Pappa blev också bjuden på mat så vi satt där och åt och pratade, var trevligt :)
.
Dock tror jag det blivit för mkt mat idag. Blev en sallad och en kopp varm oboy med grädde till maten i skolan (på ett cafe) till lunch och sen åt jag fisk soppa med bröd till hos min kompis. Men har tränat lite så ska försöka räkna ut vad det blir senare. Ska upp till stallet nu och sen kanske jag tränar lite mer :)
.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit jag letade o letade o trodde din blogg var borta!!!

2011-01-12 @ 11:18:55
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0