Morgondagens planering

I morgon SKA det gå bra. Nu börjar en ny vecka och jag ska ta mej fan klara detta!!
  • Gå upp kl halv 7 - 7
  • dricka en kopp te
  • åka till tandregleringen
  • hemma vid 11 och gör mig i ordning för skolan
  • käka frukost
  • va i skolan från 1 till 4, inte äta någonting, endast dricka vatten (har ingen lunch ändå men ska inte köpa något i cafet!!)
  • Gå hem och dricka te
  • Äta lite broccolisoppa (är vell inte så mycket kCal i det??)
  • Dricka te!!!!!
  • Kanske någon frukt, såsom kiwi eller grape
  • TRÄNA!!!!!!!
Ska fan inte äta mkt i morgon. NU JÄVLAR ska jag bli smal!! Andra klarar det, då ska jag med göra det.
Ska inte äta något sött under veckan!! Kanske något litet på helgen men bättre att låta bli!! Tar det då! Nu ska jag fokusera på i morgon och jag SKA INTE ÄTA MKT!!!!! OKEJ???

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

Men som nu har du ju satt upp målet att inte äta nått sött. Kämpa för det så klarar du det! sen när du väl klarat de så kommer det kännas så bra att du kommer bli motiverad till ett svårare mål!



"INSTEAD OF GIVING MYSELF REASONS WHY I CAN'T, I GIVE MYSELF REASONS WHY I CAN"



"IF YOU WANT SOMETHING, YOU’LL FIND A WAY. IF YOU DON’T, YOU’LL FIND AN EXCUSE"



Hitta motivation och kämpa! ett tips till det med att inte äta sötsaker, drick light läsk! Sött men nästan inga kalorier :)

Om du inte klarar det är det bara att försöka tills du klarar det! Allt handlar om vilja.<3

2011-01-23 @ 20:55:38
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

Men som nu har du ju satt upp målet att inte äta nått sött. Kämpa för det så klarar du det! sen när du väl klarat de så kommer det kännas så bra att du kommer bli motiverad till ett svårare mål!



"INSTEAD OF GIVING MYSELF REASONS WHY I CAN'T, I GIVE MYSELF REASONS WHY I CAN"



"IF YOU WANT SOMETHING, YOU’LL FIND A WAY. IF YOU DON’T, YOU’LL FIND AN EXCUSE"



Hitta motivation och kämpa! ett tips till det med att inte äta sötsaker, drick light läsk! Sött men nästan inga kalorier :)

Om du inte klarar det är det bara att försöka tills du klarar det! Allt handlar om vilja.<3

2011-01-23 @ 20:56:17
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0