Morgondagens planering

Går inte till skolan imorgon heller, men på ett ungefär såhär ser min dag ut i morgon:
  • Vakna runt 8-9 och väga mig (om jag vågar)
  • Promenera till stallet och släppa ut trollen och mocka osv
  • Promenera hem
  • Käka frukost: Havregrynsgröt eller toast (beror på vad vågen visar ^^)
  • Gå till stallet, rida två hästar, greja. gå hem igen
  • Om jag är hungrig så ska jag äta något, men INGET SÖTT!!
  • Plugga
  • Zumba?? (om jag e piggare)
  • Kanske äta fiskbullar, tror pappa skulle laga det... Men vi äter alltid riven morot till så tar mycket av det och sen nästan ingen potatis :)
Så vet inte riktigt matmässigt hur det blir imorgon. Är sugen på toast så kanske blir det till frukost och havregrynsgröt till lunch... för då hinner jag ju ändå förbränna det under dagen :) Får se i morgon.
Huvudsaken denna veckan är att jag INTE SKA ÄTA NÅGOT SÖTT!!! :D Inte föräns fredag iaf ^^
.
Ska sova nu och hoppa satt jag mår bättre i morgon, Puss alla fina<3
.
PS: försöker ta ett bra kort på min mage o visa er men lyckas inte få ett bra kort -.- kanske i morgon höhö ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: camilla

Tycker du ska göra toast idag :) de e ju supergott!



Haha ja kommer knappt ihåg frågorna:P men tror jag fattar ändå xD



aaa 20 kg e nog mkt men nu är de jobbigt för nu ska jag ju upp allt igen haha. Men man får ta de som de kommer, de går ju inte snabbt men hellre hållbar viktuppgång än att jag får panik typ och skulle tappa allt igen. Vill bara bli friii :)



aa när jag kom hem så hade jag ju lärt mig kcal o allt i allting och de gick inte att släppa. fick dåligt samvete om jag inte tränade 1-2 ggr/dag osv.. jag tränade för att få äta istället för att äta för att orka träna...helt fel! nu kommer jag aldrig träna om jag inte själv tkr att det är kul. de ska inte vara något tvång. Aldrig mer!

Nää asså jag tror inte man kan förstå hur tankarna går om man inte är i situationen själv för de e så många som säger: men de e väl bara att äta, men de funkar ju inte så för då hade ju sjukdomen aldrig existerat om du förstår. Vet inte men de e något i tankarna som sätter stopp och det är så frustrerande, men jag ska klara mig ur detta :D



Jaa jag är övertygad om att du hittar bästa lösningen för dig, men var vaksam bara så de inte går för långt (detta nämner jag bara för att jag bryr mig och verkligen inte för att verka elak lr liknande)



Hoppas du får en bra dag idag, ser ut som en fullplanerad dag hihi



Kramar

2011-01-26 @ 07:46:23
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0