Morgondagens planering

Vet inte hur jag ska planera morgondagen faktiskt. Vet inte om mina tänder gör ont men om jag utgår från det så kommer jag äta:
  • Havregrynsgröt
  • Lite spagetti med köttfärssås (i skolan, om det är gott, annars äter jag lite sallad)
  • Havregrynsgröt eller något annat
  • + En massa te
Om jag inte har ont i tänderna så kanske jag byter ut kvällsgröten mot något annat. Typ som en smörgås eller nått. Men beror på om jag kan tugga det. Men nu vet jag hur jag ska räkna i morgon. Kommer iaf inte äta så mkt för hoppningsvs...För går ju inte när jag inte kan tugga haha
Ska snart sova så att jag är pigg i morgon så att jag kan vara stark och stå emot och försöka träna. Har funkat i dag men inte säker på att det funkar i morogon :/ Hoppas hoppas! :D
.
Nu ska jag sööööva!! Underbart! FÖr har känt mig så svag hela dagen... beror nog på dålig sömn under helgen. Men det ska jag ta i kapp nu.
Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0