Morgondagens planer

Tänkte skriva upp mina planer för morgondagen. På ett ungefär hur det kommer se ut.
  • Vakna runt 9-10
  • Käka flingor och ev någon frukt till frukost
  • Promenad eller skidåkning (beroende på väder)
  • Handla mat
  • Laga mat (blir tacos) vad tre tiden
  • Träna core klockan 6-7
  • Solsidan kl 20.00
  • Time Oute kl 20.30
  • Lägga mig och SÖVA ^^ (datan, skissa osv)
Min bror och kusin kommer över för att käka tacos med mamma och mig. Blir trevligt. Ska äta två bröd om jag orkar. ABSOLUT inte mer. Max två lixom...
Känns bra att jag ska träna core. Har aldrig gjort det men det ska tydligen vara bra för fettförbränning! BRA!! BORT MED FETT :D Och man kan även göra sådant hemma så ska dit och lära mig några övningar och sen kommer jag köra det lite hemma, varvat med crosstrainern, promenader och dans/zumba. Känns gör bra :D tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0