Morgondagens planer

Ja, idag är beviset på att jag MÅSTE skriva planering inför kommande dag. Gjorde ju inte det inför idag pch då failade jag. Så i morgon ser min dag ut såhär:
  • Gå upp vid 9 (är ledig från skolan så ska chilla :D)
  • Äta frukost
  • fixa
  • Kanske äta frukt (grape och sånt) beror på när jag käkar frukosten)
  • Promenera till musikskolan och spela piano och sjunga (lektion)
  • Ta buss till pappa
  • Promenera hem från bussen
  • Promenera till stallet, arbeta i stallet, rida och promenera hem
  • Vänta så länge jag kan på att äta spagetti och köttfärssås
  • Träna på crosstrainer i 30 minuter
  • plugga
  • sova
Tycker att det ser bra ut. Ska försöka att inte äta något annat än frukost och sen middagen... Vill verkligen att vågen ska visa mindre nu ju :(
Godnatt alla fina! Puss och kram!
Stay strong<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Nää får inte röra mig alls. Max rörelse för mig på en dag är ungefär att gå till affären fram och tillbaka (affären ligger 3 min promenad från där jag bor). Kommer inte få träna förren jag nått bmi 19 och just nu kämpar jag för att ens få gå ut och röra mig som normala människor typ gå på stan osv..de e skit tråkigt. men var nära på att bli inlagd så de e ju bättre att sitta still hemma än att vara på ett sjukhus om det funkar liksom.



mango och curry ? lät som en skum blandning haha:P vitlök e min favorit :D



Hade du en trevlig kväll igår gumman?



Kraam

2011-01-19 @ 08:54:44
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Anonym

:( <3

2011-01-19 @ 09:45:05
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: camilla

Joo de e skitjobbigt! var ju van att träna typ 6-7 ggr i veckan innan, gick idrottsgymnasiet och allt :) Jobbigt att bara gå hemma och dra liksom :/

Nu har jag ett bmi på 14.1 ungefär :/ så har en bit kvar! vad är ditt?



Haha sötsaker är gott jue :D jag var på hemmakväll igår :P köpte lysmelk och romerska bågar haha xD



asså jag är ju fortfarande sjuk ,har kvar för många tankar kring mat och vågar fortfarande inte äta allt osv.. men de har blivit bättre och blir förhoppningsvis bättre hela tiden :) har ju bara fått hjälp i 2 månader hittills så :)

När jag var som sjukast åt jag ungefär så här:

frukost: halv portion havregrynsgröt med yoghurt och kanel

Mellis: samma som frukost

Lunch typ rotfrukter + skinka

Mellis: samma som frukost

Kvällsmat: 500g kvarg

Samt att jag tränade alldeles för mkt. drack även en massa pepsi max samt åt säkert en 8 askar läkerol om dagen bara för att jag hela tiden ville ha ngt i munnen... extremt tråkig mat jag åt och väldigt enformig om man säger så. Sen varje lördag unnade jag mig godis och då åt jag alltid MINST 600g, bara choklad i stort sett.

Nää fy de va hemskt och jag vill verkligen inte tillbaka dit. hur äter du en normal dag nu om du jämför med innan du började äta som du gör nu? hur kom du in i det tänket du har?

Hur jag ändrade inställning .. hmm jag kom till en punkt tror jag då jag kände att jag verkligen inte orkade mer. hela min tid gick åt till att tänka på vad jag fick äta och inte osv.. en läkare skrev remiss till äs mottagningen och när jag kom dit var jag nära på att bli tvångsinlagd och de va då som jag insåg för första gången typ att jag var sjuk. Hade aldrig klassat mig som sjuk innan även om jag visste att jag hade problem med maten. men jag har aldrig varit den som hoppat över måltider utan har alltid sett fram emot att få äta.. så aa. e de ngt ja glömt svara på e de bara att hojta till :P

Kram

2011-01-19 @ 10:28:20
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0