Måndag 17 jan - Matmardröm...

Nu börjar det bli läskigt! Börjar till och med drömma om mat!
I natt så drömde jag att jag var med i ett lag (som bestod av mina systrar och kusinen och bror) och min mamma och mormor hade typ gjort en tävling till oss. Tävlingen gick ut på att vi skulle äta upp ALL mat som stod på ett bord (och det var mkt mat för i början var det bara jag och min syster som var där och skulle äta allt), det var allt från pasta till korv och köttbullar, bröd, kött och allt sånt. Köttet BADADE i fett!! Hur äckligt!?!?!
Och grejen var att jag hela tiden tänkte på att jag skulle bli tjock om jag åt, att jag skulle gå upp i vikt, att jag skulle behöva berätta för er att jag misslyckats och att hela min "äta lite och nyttigt"- plan skulle spricka. Jag VILLE inte ens ha maten. Men ändå åt jag. Jag åt så sjukt mkt även att jag inte kände mig mätt (tur det) Jag åt för att inte svika mitt lag och för vi gjorde ALLT för att vinna. Och vi vann. Vi åt upp all mat :(
Usch fy vilken dröm :O Det var fasen helt äckligt och läskigt :S
Jag kommer tydligt ihåg bilden i drömmen av maten... Köttet som helt seriöst simmade i fett. Deg fanns det till och med att äta :O Deg till bröd...
.
Nu mår jag helt illa men ska ta och köra lite zumba ändå som planerat!! Jag SKA bli smal!!!!
Stay strong!<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Jaa hoppas det, känns åtminstone bättre nu, sitter och käkar frukost. Läskigt har bytt börd till en baguette idag :P



Oj häärligt o börja så sent :D inte alls många lektioner idag då jue ? :)

Jag ska iväg och väga mig idag och ha samtal och sen annars är inte dagen så planerad, ska låna OC boxen hihi :D



Läskigt det där om att drömma om mat. Vet att innan jag fick hjälp drömde jag alltid att jag åt godis och när jag vaknade på morgonen kunde jag nästan vara ledsen för det kändes så verkligt så jag trodde jag redan hade ätit upp allt de godis som jag hade planerat att äta. Åt godis på lördagar även innan jag fick hjälp och det var typ höjdpunkten på veckan xD haha^^



Kramar

Kramar

2011-01-17 @ 09:06:44
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: e

usch , jag har också drömt såntdär. hämskt! :(

2011-01-17 @ 10:25:46
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0