Lördag 22 jan

Gick upp tidigt i morse, käkade lite frukost och åkte sedan till stan. Var med och köpte en balklänning till syrran (eller va med och kollade, betalade ju inte haha) och sen gick vi och fikade. Tog en chokladbiskvi och en kopp varm oboy. Sånt där pulver man häller i varmt vatten. Va ju inte gott ens :O Va däremot svindyrt -.- Aja, gick en stund och handlade så förbrände väll lite. Åt ingen mat föräns jag kom hem typ för en timme sen. Då kokade jag ris och värmde en korv. Var en ganska lagom portion men blev mätt. Är inte helt hundra i magen dock så vet inte om jag överreagerar på maten -.-

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

åh va kul med balklänning! va med när min syster valde sin och hon tvingade mig testa med! Älskade känslan av att ha den på mig!! Min skola har ingen bal så får inte en sån klänning :/



Desamma :) <3

2011-01-22 @ 16:48:34
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0