korvtacos

Kom hem från stallet vid 4 tiden och kände mig duktig för kändes som att jag har förbränt mycket när jag gick dit och hem. Har inget svar på hur mycket jag gjort av med men det kändes bra iaf!
När jag kom hem så gjorde jag korvtacos. Hmm haha det var något som jag hittade på helt själv. Jag hade gräddfil och tacosås hemma och grönsaker och hårt tacobröd. Det enda som fattades var köttfärs och tacokrydda. Men instället för det så värmde jag en grillkorv och skärde i bitar. Blev riktigt gott faktiskt! :D Åt två hårda bröd med fyllning.
Har legat i sängen och kollat på One Tree Hill sen dess. Funderar på vad jag ska göra härnäst...
Förlåt om bloggen blivit lite seg men har varit så trött och inte haft nån riktig motivation det sista :S Antar att det är ett av mina cp perioder där jag inte har någon lust alls och inte orkar ta tag i saker och så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0