Kan inte sova= damp inlägg= cp fråga!

Kan inte sova! kanske inte så konstigt eftersom jag vaknade halv 2 idag (eller igår, hur man nu räknar). ÅH har lite smått ångest eftersom jag har ställt klockan på 9!!
Magen känns tom, skönt! Fast det är inte så konstligt eftersom jag spenderade halva kvällen på toa... Men magonten har iaf försvunnit :)
.
Men oj då haha! Förlåt för detta meningslösa inlägget. Är övertrött och klockan är mitt i natten. HA HA HA!!
Fast en fråga har jag:
.
OM MAN HAR DIAREE, ÄR DET TYP SAMMA SAK SOM ATT SPY? ELLER LIXOM ATT DET MESTA FÖRSVINNER UT UR KROPPEN??
.
Fast i och för sig så hinner ju allt ändå gå genom kroppen....
.

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

tack, men det ända duktiga jag gör är att jag tränar faktiskt :)

Om man får diarré så går maten bara rakt igenom kroppen. Oftast så är det att magen fått i sig en bakterie den vill bli av med direkt innan den kommer in i omsättning så den skickas ut direkt. Så det du har ätit åker ut med den utan att komma i omsättningen. Men vet inte om kroppen hinner ta upp lite innan, men det mesta kommer ut :)

kram<3

2011-01-07 @ 02:30:09
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

Jo det är jag med, i perioder, å andra perioder blir jag träningsnarkoman. Men det är så bra på mitt gym, finns massa tv-apparater framför löpbanden, med olika kanaler på så kan man kolla tv och tänka på annat. Sen samtidigt lyssnar jag på dunk-dunk musik, typ hardstyle och sånt. Då går pulsen upp och man blir rastlös. Utan detta vet jag inte hur jag skulle klara det! haha



Det är lugnt :)<3

2011-01-07 @ 02:43:55
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

du, du vill inte ha en design till din blogg? jag skulle kunna hjälpa dig med en om du vill, om du säger typ vilka färger å andra önskemål. Tycker sånt är kul :) sen kan jag göra den i en test blogg å visa dig när den är klar? <3

2011-01-07 @ 02:50:29
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

ja det är jättebra där faktiskt :) Men fan va bra, smart att prata samtidigt ju! Då tänker man inte ens på att man tränar :)

Jo men det gör jag gärna, har ändå inte bättre för mig och tycker att det är kul. Men vill du ha en "tapet" i bakgrunden som jag har eller bara en färg? om vill du ha ljus- gul, rosa, blå? Om du säger en färg kan jag kika runt lite å fixa, går alltid byta färg enkelt sen om du ångrar dig :)

Men tänk lite på det och skicka iväg en kommentar sen:) <3

2011-01-07 @ 02:59:08
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0