Hemma nu och fail dag!

Kom typ nyss hem. Åkte med min kompis efter skolan så hämtade pappa mig där när han slutade jobba. Jag var väldigt hungrig hos min vän för hade inte ätit något sen frukost och dom hade lagat ris och korvstoganoff (typ en av mina favvosar!!) så jag skulle äta lite. Blev två SMÅ portioner. Blev lagom mätt. Sen bjöd dom på "efterrätt" som blev 1,5 merci choklad ni vet?? FAIL!! :O Skulle ju inte äta godis! -.-
Men va så svårt att säga nej liksom när dom bjuder?
Men värre var att när pappa och jag handlade på hemvägen så köpte han godis! Så där satt jag i bilen med godis i famnen och åt! -.- FAN!! Vet inte vad jag tänkte på? Typ: har ju ändå redan ätit så några till gör ju inget...
Men det gör ju visst något!!
ÅÅÅHHHH!!!!
.
Nu ska jag iaf dricka vatten och sen göra sallad. Blir kyckling och sallad, inget ris... Pappa får ris inte jag! Haha nej men jag åt ju ris hos kompis och blir för mätt med ris ;)
Men går nog bättre i morgon :)
.
Hoppas det går bra för er<3

Kommentarer
Postat av: e

sv: jepp :) jag tänkte faila idag nästan :( men då drack jag vatten tills jag nästan spydde , och då ville jag inte hetsa mera.. :D

2011-01-31 @ 18:59:52
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: e

sv: ååh tack vad snäll du är :)

2011-01-31 @ 19:06:10
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: klagoflickan

bara att ta nya tag imorgon! :)



haha men dom är så dyra, ett studiebidrag räcker inte så långt :P Annars hade jag köpt sånt rosa löpband :D<3



2011-01-31 @ 19:19:39
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0