Fredag 28 jan

Nu drar jag snart till skolan! Har två småprov eller stora läxförhör, ja vad man nu ska kalla det. Hoppas jag inte failar.
Sen ska jag hem till mamma och baka semlor och mysa hela kvällen... Har en känsla av att det kommer bli mycket obra mat :/ Konstigt för har längtat hela veckan till fredag då jag ska UNNA mig att äta gottis men nu vill jag knappt ha. Vill bara att vågen ska visa mindre och mindre och bara bli smalare!! :D
Men LITE skulle jag ju kunna ta om jag är SUGEN sen? :P För nu så är jag inte sugen alls men beror kanske på att jag nyss käkat frukost.
.
Vågade inte väga mig i morse... ÅH!!! :(
.
Ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som du kommer få en awsome dag idag :) lycka till på proven :D



Kramar

2011-01-28 @ 09:35:42
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Bones

Tack så mycket, önskar dig detsamma :) <3

2011-01-28 @ 11:34:05
URL: http://bones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0