Faildag till 100000000

Blev mycket mat idag men jag har ändå varit rätt så aktiv i dag så får se hur det går. Kanske, kanske gör ett in/ut inlägg senare... men vet inte med kCal så får se.
Min mage e upp svullen. Hoppas att det är mensmage... Har inte fått det än men jag DÖR om det inte är det. Seriöst, så här stor mage har jag INTE!!!
Gick i shorts förut när jag var ensam hemma... USCH OCH FY OCH SKAM!!! :O Kommer inte våga göra det till våren/sommarn om jag inte blir smal... Allvarligt och jag vill bli smal! Vill så gärna! Vet bara inte om jag klarar det :(
Deppig.nu känner jag mig. :(

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

Men gumman, om magen är svullen så vet man ju att det kommer gå över snart. Du KAN och du SKA bli smal. Du är så duktig nu ju, bara fortsätt att räkna kalorier och träna på att äta riktigt långsamt för då känner man när man blir mätt och orkar inte äta mer. Sen ska du ju börja träna nu med, du kommer gå ner, SNABBT! <3

2011-01-12 @ 20:27:37
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

tack själv för att du stöttar mig :)<3

Jag är exakt likadan, bästa tipset från mig är att ta skit småtuggor, då kan man inte äta lika snabbt.

2011-01-12 @ 21:29:36
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

nej :) du får veta senare :P

ne man tycker ju inte det, jag räknas faktiskt som en vuxen människa nu! Men är rädd att dom ska börja se ner på mig om som fattar :/

Åh jobbigt! Men ät typ nått litet i ditt rum så du inte kan ta mer utan att behöva gå till köket igen å fixa mer. det hindrar mig ibland.

2011-01-12 @ 21:48:48
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

JA klart:) blir borta en vecka ungefär, och kommer nog blogga då och då, men antagligen inte varje dag. Vill inte att hon ska märka att jag skriver.



Jo men tar inte med mig lika mycket mat imorgon, för jag tror att dom reagerar på att man lämnar mat mer än hur mycket man har med sig. Blev pyttipanna, över 500 kcal i en portion, men kommer inte äta en hel portion och bränner massa när jag är på praktiken så tror jag överlever. Är sämst på att laga mat, tycker det är så tråkigt. Först gjorde jag nån grönsaksröra med köttfärs, men det smakade skit. Så lagade nått man inte kan misslyckas med.

Det värsta va att jag åt massa när jag lagade maten! lr inte massa asså de va nog inte mer än 2 dl, men har sjukt ont i magen nu, har krympt den så mycket!



Det med att borsta tänderna är smart, men det funkar inte för mig. Har jättesvårt att tvinga mig att borsta tänderna om jag är sugen på nått :/

2011-01-12 @ 22:28:13
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

Aha, då kommer vi inte höras på ett tag efter imorgon :P



Det gör jag med, så illa. haha fan av lika matvanor vi har!

Nja men det av ju när jag vägrade äta på en dag så krymper magsäcken och då gäller det att bara äta småportioner hela tiden efter det, så håller den sig liten :P Äter ju tex bara 10 nötter till frukost varje dag, är ju inte stort direkt, å har typ slutat äta middag.



Kan inte, är som en mentalblock :P

2011-01-12 @ 23:08:55
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0