Dagens in/ut

IN:
Flingor och mjölk, grönt te = ca 150 kCal (för att ta lite mera)
1 kiwi = 31 kCal
3 hårda taco bröd med fyllning = 1000 kCal (?? kan det vara så mkt???? :S, tror att det är lite mindre men lägger på lite mer, bättre för mycket än för lite)
1/2 grapefrukt och grönt te = 23 kCal
.
Sammanlagt = 1204 kCal
.
UT:
Promenad 40 minuter = - 164 kCal
Handla 15 minuter = -92 kCal
Core träning 1 timme + 10 min promenad (fram o tbx till träningshallen) = -300 kCal (hittar inget men på ett ungefär)
.
Sammanlagt = -556 kCal
.
Totalt = 648 kCal
.
Tror inte att tacosen innehäll sådär mycket men jag skriver så. Känner mig ganska nöjd med dagen ändå, men nu börjar en ny vecka och nya tag! Shit vad jag ska träna denna vecka!!! :D Ska fasen se till att se minus varenda dag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0